Personální náborář/ka - Praha

Pracovní náplň:

- příležitostná asistence v personální administrativě

- vyhledávání a výběr uchazečů o zaměstnání v naší společnosti u pozic administrativního charakteru (například recepce, call centrum, brigádníci atd.)

- týmová koordinace při AC centrech na odborné pozice v oboru pojišťovnictví

- příprava studijních plánů nových zaměstnanců

- evidence absolvovaných studijních modulů, příprava a evidence odborného školení pro zaměstnance, urgence zaměstnanců

- komunikace s partnery v oblasti externího vzdělávání, aktivní účast na těchto vzdělávacích akcích a administrativní zařízení prostor, parkování apod. na školeních pro naše zaměstnance

- sledování termínů konce smluv, příprava hodnotících pohovorů

- příprava statistik, reportů

- zadávání pracovních inzerátů a monitoring trhu

Požadovaná kvalifikace:

- VŠ nejlépe personálního, pedagogického nebo ekonomického směru a skutečný zájem o obor personalistiky; možno i čerstvý absolvent / ka s krátkou praxí v HR
- odborná praxe v náboru, buď z personální agentury nebo z podniku min. 1 rok
- bezchybná znalost češtiny a písemný projev bez gramatických chyb
- dobrá znalost práce na PC podmínkou (především Excel, Word, Outlook, Internet)
- jazykové znalosti AJ, komunikativní znalost
- řidičský průkaz skupiny B podmínkou (aktivní řidič)

Dále požadujeme:

- aktivní přístup, pracovitost a pečlivost

- znalost pracovního práva a další odpovídající legislativy
- schopnost práce v týmu i samostatně, odpovědnost
- zájem o práci v oboru personalistiky v pojišťovnictví a ochotu dále se vzdělávat

- umění vyjednávat i naslouchat druhým
- občanskou bezúhonnost
- časovou flexibilitu
- zájem o dlouhodobou spolupráci

- VYSOKÉ PRACOVNÍ TEMPO, potřebu neustále na sobě pracovat a zdokonalovat se

- milá, přátelská povaha, která má ráda práci s lidmi

Nabízíme:

- díky střední velikosti firmy možnost se podílet na více dílčích personálních úkonech

- spolupráce na HPP, smlouva na dobu určitou 1 roku, posléze možnost prodloužení na dobu neurčitou
- práci ve stabilní, dynamické a trvale se rozvíjející společnosti
- moderní pracovní prostředí
- motivující pracovní ohodnocení
- možnost pracovního růstu
- firemní vzdělávání
- zaměstnanecké benefity

- nástup: dohodou

V případě Vašeho zájmu zašlete Vaše CV na mail: kariera@respect.cz